Klacht: vlucht geannuleerd

op 19 mei 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis geboekt van: amsterdam naar suriname, van suriname naar curacao en van curacao weer naar amsterdam. Nou is onze vlucht van suriname naar curacao geannuleerd en is er geen alternatief. Het is een vlucht van klm maar klm zegt dat expedia verantwoordelijk is. Er is die dag (28 juli) wel een andere vlucht die er 3 uur langer over doet dan onze geannuleerde vlucht en 269 euro duurder per persoon is. Deze kunnen ze niet omboeken zeggen ze bij expedia dus moeten zelf dit ticket boeken en dan een klacht indienen en dan krijgen we ons geld van het geannuleerde ticket terug, maar het geld wat we voor het nieuwe ticket moeten bij betalen is voor eigen rekening. Hoe kunnen ze nu een vlucht annuleren geen alternatief aanbieden en wanneer ik zelf bel (er was geen contact met ons opgenomen) zeggen dat er geen andere mogelijkheid is dan zelf een nieuwe vlucht te boeken deze zelf te betalen en achteraf ons geld van de geannuleerde vlucht terug te krijgen en de extra kosten zelf betalen??

als ik het extra geld wat ik moet betalen voor het nieuwe ticket vergoed krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amy8