Klacht: Vlucht 21 uur vertraagd!

op 02 augustus 2016 over American Airlines in de categorie Reizen Algemeen

Op maandag 25 juli zouden wij om 12.55 (locale tijd) vliegen vanaf Las Vegas naar Miami (AA989), kort na het inchecken werd dit veranderd in 20 uur dezelfde dag. Daarna werd het 21 uur. Rond 20.15 uur mochten wij boarden maar rond 8.25 veranderde de tijd ineens naar de volgende dag 8.30!!! Al die tijd hadden wij zitten wachten op het vliegveld en dus ook al avond gegeten. De verklaring was dat de piloot te moe was om nog verder te vliegen. Wij kregen van American Airlines vouchers voor het avondeten, die wij dus niet meer nodig hadden want wij kregen deze pas rond 22 uur en een voucher voor het ontbijt. Een overnachting in een hotel werd ook door hun geregeld. Echter de volgende dag was de vlucht vertraagd naar 9.45 uur. Wij kwamen hierdoor pas een dag later aan op onze bestemming in Miami! Het heeft ons dus een dag van onze vakantie gekost, een dsg huurauto betaalt voor niets en een dsg een hotelkamer betaald voor niets. De kamer in het hotel was zelfs bijna al vergeven omdat wij niet kwamen opdagen die maandag maar pas op dinsdag kwamen opdagen. Daarnaast hebben ze ook nog mijn koffer kapot gemaakt, er mist nu een wiel van mij koffer waardoor die niet meer te gebruiken is.

Ik ben tevreden wanneer wij van American Airlines geld terug krijgen en een vergoeding voor mijn koffer.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Airlines

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SvdSteen