Klacht: Vlucht

op 08 augustus 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden een binnenlandse vlucht geboekt via Expedia. Helaas hadden we heel weinig vluchtinformatie. We waren in Mexico waar niemand ook Engels sprak. Expedia gaf niet door in de mail wat de vliegvaartmaatschappij was. We hebben gemaild maar tot op heden niets terug gekregen.

Ik boek nooit meer bij Expedia.

Gewenste Oplossing:

De vlucht had vertraging. Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1996Demi