Klacht: Vlucht 12 uur later

op 27 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9 september zou ik 03:00 uur gaan vliegen naar Dalamar Turkije. Maar nu heb ik de tickets en vertrek ik dezelfde dag om 14:45 uur.
Vorig jaar exact het zelfde toen de boodschap we kregen het vliegtuig niet vol. Nu wordt er gezegd we hebben het recht tot 24 uur van te voren om het te veranderen.
Ik vind het misleidend om zo aan de klanten te komen en ze dan diep teleur te stellen zonder enig vorm van excuus.
Denk wel dat dit de laatste keer was dat ik heb geboekt bij Corendon.

Gewenste Oplossing:

Dat ik wel 's morgens vroeg vertrek. Of op zijn minst een welgemeende excuses zonder smoesjes erbij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob56