Klacht: Vlotter watertank defect

op 08 maart 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

De vlotter drijft op een moment niet meer. Dan stopt het hele apparaat. De vlotter heb ik gedemonteerd en open gemaakt. Bovenin zit een kleine verchroomde magneet waarvan het chroom loslaat en t magneet gaat roesten. De vlotter loopt vol met water en drijft niet meer. De magneet heb ik ontdaan van de chroom schilfers en het roest. Het spul weer gemonteerd en hij doet het weer. Metalen in het koffiewater is ongezond. Ik dacht dat er soms koffie terugliep in het reservoir maar de soms bruine kleur water blijkt dus van roest.

Mijn Senseo is niet uniek. Die van mij doet het momenteel nog. Maar die van mijn ouders is dus defect. ongeveer even oud, dus zit bij mij het probleem er dan ook aan te komen?

In mijn optiek een gezondheids kritisch probleem van deze machine. Oplossing: Nieuwe vlotter met clip die hem tegenhoud, kosteloos aanbieden aan de eigenaren van deze machine.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Reactie van de melder van de klacht BobM

1 jaar geleden - Komt er voor mijn ouders dan wel een oplossing??

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht BobM

6 maanden geleden - Ik heb dit probleem nu ook bij mijn eigen Senseo. Die van mijn ouders heb ik ook nog. Nu heb ik dus 2 senseo’s Die het niet doen. Komt hier nog een oplossing voor zodat mijn beide senseo’s Weer werkende zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door BobM