Klacht: Vloerkleed wordt niet geleverd

op 08 september 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Zondag 19 augustus probeer ik in de webshop een vloerkleed te kopen (Home Living vloerkleed Classic – grijs – 230×330 cm). De shop weigert echter na het invullen van mijn gegevens en ik kom niet in het betaalgedeelte. Even later nog eens geprobeerd, daarna in een andere browser, op een andere computer, vanaf mijn mobiele telefoon… niks. Steeds hetzelfde probleem.

Maandag 20 augustus bijna een half uur met de klantenservice aan de telefoon gezeten. Of ik naar de winkel in Sneek wilde gaan en het vloerkleed daar kon bestellen. Wel… lijkt me niet de bedoeling van een webshop maar goed, je wilt het kleed wel kopen.

Meteen ’s middags naar de winkel gegaan, vloerkleed besteld, betaald en donderdag 23 augustus zou het vloerkleed thuis bezorgd worden. Althans, dat staat op de bon. Er is geen vloerkleed bezorgd. Er staat ook bij dat de datum indicatief is. Gek dat op de website dan staat: voor 22.00 uur besteld, morgen thuisbezorgd en bezorgen waar en wanneer je wilt. Wel….

Op 30 augustus heb ik nog steeds niets vernomen over de bezorging. Dus maar de winkel maar gebeld. Daar was niets bekend over het vloerkleed, dus vandaar dat navraag is gedaan bij het hoofdkantoor. Die verwezen de winkel weer door naar PostNL.

Een week later weer gebeld naar de winkel en daarna naar de klantenservice gebeld. Die wisten van niks en zouden het gaan uitzoeken. Ik zou uiterlijk een dag later worden teruggebeld. Niet dus….

Zojuist (8 september) weer gebeld met de klantenservice. Inmiddels voor de 4e keer. De juiste mensen zijn er niet op zaterdag. Maar gelukkig word ik nu echt teruggebeld. Dat heeft de mevrouw beloofd. Ik geloof er niks meer van.

Ik wil het vloerkleed en wel binnen 5 dagen. Ik hoef niet te weten waar het vloerkleed is gebleven of wat er mis is gegaan. Alles is verkeerd gegaan. Ik verwacht dat Leen Bakker mij een nieuw vloerkleed stuurt en dat deze wel de volgende dag in huis is. Tevens wil ik korting hebben. Deze wanprestatie kan niet zonder gevolgen blijven.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door StefanOffringa