Klacht: Vloerkleed Luxus – taupe – 160×230 cm (art.no. 21100960)

op 08 april 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb op 12-12-2016 online dit vloerkleed gekocht. Na een tijdje werd mijn hond erg ziek. De dierenartsen zeiden na een paar onderzoeken dat hij een allergische reactie ergens van had. Blijkbaar kwam deze allergie door dit vloerkleed. Nadat we deze weggehaald hadden werd hij weer beter, iets was antibiotica en andere medicijnen in 4 weken niet voor elkaar hebben kregen. Ik wil weten wat voor soort chemicaliën verwerkt of gebruikt zijn in dit vloerkleed? Ik heb een antwoord van Klantenservice binnen gekregen: [ Het vloerkleed Luxus bevat geen chemicaliën die schadelijk zijn voor de gezondheid van mensen en/of dieren]. Het is heel raar want als je met sokken over dit kleed loopt worden je sokken glad doordat er een soort laagje van het kleed aan je sokken blijft zitten. Hoe kan dit niet schadelijk zijn voor je gezondheid?

1.Duidelijk uitleg over samenstelling van dit vloerkleed. Waarom die sokken zo glad worden van dit vloerkleed? Welke stof blijft op mijn voeten zitten van dit kleed?
2. ik wil graag het kleed retourneren, mijn geld terug. De reden - dit kleed is SCHADELIJK voor de gezondheid van mens en dier
3. een compensatie voor de gemaakte dierenarts kosten van 235,59 EURO.

Alle klachten die gemeld zijn door vitaza