Klacht: Vloeistoffenzakje grootte

op 28 augustus 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Hallo,

Vandaag moest ik vliegen met Ryanair en heb ik me keurig aan de regels gehouden wat betreft vloeistoffen (maximaal 100cl per verpakking van een maximum van 1 liter). Ik kwam op een totaal van 0,9 liter. Nu kreeg ik te horen dat de zakjes maximaal 20 cm x 20 cm mogen zijn en daar paste niet alle verpakkingen in. De rest moest ik weggooien, erg zonde aangezien ik deze vloeistoffen nodig had i.v.m. speciale douchegels e.d. voor mijn allergieën. Geen medicijnen dus. Ook lenzenvloeistof en overige noodzakelijke producten. Nu vroeg ik mij af waarom de regel er is van de afmetingen van het zakje? Omdat ik wel binnen het maximale aantal vloeistoffen zat.

Wanneer ik me aan de regels wat betreft de maximale inhoud houd en de grootte van het zakje er niet toe doet of een begrijpelijke uitleg heeft.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jans267