Klacht: Vliegwinkel reageert niet.

op 11 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Wij hebben vliegtickets gekocht via Vliegwinkel voor 4 personen van een reis die nu al voorbij is. Tot op heden niets gehoord of wij ons geld terugkrijgen terwijl we het nu goed kunnen gebruiken omdat we door de coronacrisis geen werk hebben. Een mail met uitleg dat ze ermee bezig zijn is toch wel het minste dat je mag verwachten.
Dit zou juist het moment zijn om je als bedrijf positief te onderscheiden door extra service te bieden. Voor mij geen Vliegwinkel meer volgende keer!

Als het aankoopbedrag volledig is teruggestort op mijn rekening.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 11 mei 2020 om 18:06 geantwoord

Beste L. van der Waal,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.

De restitutie is inmiddels ingediend en een e-mail daarover is verzonden. Wanneer we een teruggave vanuit de luchtvaartmaatschappij ontvangen hebben wordt dit teruggestort naar het opgegeven rekeningnummer. Dit kan enige tijd duren en dit proces kunnen we niet bespoedigen. Je ontvangt automatisch een status update. Dit betekent dat het niet nodig is een e-mail te sturen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Moniek
Klantenservice Vliegwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Zigi