Klacht: Vliegtuig vertrek 11.30 uur eerde vanuit Turkije dan aangegeven tijdens boeking.

op 03 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Bij het boeken van onze vakantie hebben wij speciaal gekeken naar een reis met vroege aankomst en laat vertrek.
Hierdoor betaalde we veel meer voor de reis, maar hebben toch voor deze optie gekozen.
Een week voor vertrek zagen we dat het vliegtuig ongeveer 12 uur eerder uit Turkije zou vertrekken, waardoor onze 8 daagse een 7 daagse vakantie zou worden.
Contact opgenomen met Corendon, Deze gaven aan dat dit volgens de regels mogelijk is, maar dat de tijd nog kon veranderen.
Dit is echter niet gebeurd, waardoor wij met 6 mensen om 7.00 uur weg moesten uit ons hotel, in plaats van 19.00 uur.
Ook hebben we Corendon er in Turkije op aangesproken, deze gaven te kunnen er niets aan te kunnen doen.
Hierdoor hebben wij een hele dag van onze vakantie gemist.
Deze vakantie was all inclusieve dus missen we een ontbijt, lunch, en avondeten.
Wij hebben op het vliegveld het een en ander te eten moeten kopen, waar de prijzen gigantisch hoog waren.
Met een paar uur vroeger hadden we kunnen leven, maar 12 uur is voor ons niet acceptabel.

Dat we gecompenseerd worden voor deze verloren dag.
Wij denken aan ongeveer 10% van de reisprijs is 260,00 euro, plus de onkosten op het vliegveld ongeveer 40,00 euro, is totaal 300,00 euro.
Dit bedrag mag ook in tegoedbonnen, omdat de reis op zich ons goed is bevallen, en dat we zeker nog een keer gaan.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cleton