Klacht: vliegtijden die veranderen

op 04 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

wij hebben 6 maanden geleden telefonisch een reis geboekt naar bulgarije. wij hadden deze reis uitgezocht vanwege de gunstige vertrek en aankomst tijden.nu kregen wij gister de papieren binnen omdat wij over een paar dagen vertrekken. daarin stond ineens een andere vertrektijd in dan dat wij geboekt hadden. wij hadden geboekt heenreis 9 juli 2012 9.50-13.40 en terugreis 18.40-21.05 maar op de vluchtcoupon die wij gister kregen staat heenreis 9.15-13.05 en terugreis 9.05-11.25.dit is op de terugreis een verschil van 9 uur!zelfs het vluchtnummer is verandert van 108 naar 118??en dat terwijl wij nadrukkelijk aangegeven hebben bij onze boeking dat wij 2 jonge kinderen hebben en dus specefiek kozen voor deze reis vanwege de late terug reis. met de heenreis kunnen de kinderen nog slapen in de auto maar op de terug reis moeten wij ook om 4u opstaan en dan de bus in….dit was niet de afspraak!!!!wie jonge kinderen heeft zal het met ons eens zijn dat dit geen doen is tenzij je er van te voren van op de hoogte bent. daarbij hadden wij gedacht dat we nog in het hotel konden ontbijten en nog even te zwemmen en te lunchen, dit is dus ook niet mogelijk terwijl we daar dus wel op gerekend hadden. raar is ook dat als we nu de reis opnieuw zouden boeken deze reis net zo duur is als dat we 6 maanden geleden betaald hebben met onze riante vroegboekkorting…..hebben al gebeld met de klantenservice maar ook daar krijg je alleen te horen over de voorwaarden.ze tonen totaal geen begrip! en dan kijk je op vluchtschema van schiphol en zie je dat er wel een vlucht vertrekt vanuit burgas om 15.10????waarom worden wij daar dan niet op gezet? nee dat kan niet want die vlucht (corendonvlucht) is door een andere vliegtuigmaatschappij ingehuurd, ja ammehoela!

mensen geven waar ze recht op hebben en anders een vergoeding daarvoor! tip voor klantenservice, neem mensen serieus en probeer te helpen ipv alleen mensen op de voorwaardente wijzen!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 06 augustus 2012 om 10:17 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is een inhoudelijke reactie naar de klant verstuurd.

Corendon Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door trompers