Klacht: vliegtickets

op 08 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

27-01-2018 heb ik 196.94 euro overgemaakt voor 3 retour tickets Dortmund-Tuzla voor 2 maart
Omschrijving 4415170804583097
Bankoverschrijving: 3922000HV266H06K0BI dit is hettransactie nummer dat ik van mijn bank heb gekregenn

Gebruikelijk is om een mbevestigingsmail te krijgen met vluchtnummers en andere details. Tot nu toe niets gezien

geld terug op mijn rekening

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 februari 2018 om 10:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com