Klacht: Vliegbestemmingen verwisselt

op 01 juni 2016 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb op 1 juni 2016, telefonisch geinformeerd over jullie website en samen met een college stapsgewijs de boeking online doorgenomen.
Ik weet duizend procent dat ik Amsterdam Tanger had geselecteerd.

Na de betaling krijg ik een bevestiging van Tanger Amsterdam. Bestemmingen verwisselt dus.

Ik heb direct gebeld en de situatie uitgelegd. Ik kreeg een hele onbeschofte mevrouw aan de lijn, die mij niet eens liet uit praten, mij afkapte dat ik maar 50 moest betalen om het te annuleren ondanks dat ik ticketgarantie erbij had geboekt. Die vervolgens zegt belt u maar terug wanneer u er over uit bent en in mijn gezicht ophangt.

Dit vind ik echt heel ONVRIENDELIJK!! en enorm onbeschoft!

De vrouw die mij zo behandeld heeft, heet Monalisa! als hier niet over gelogen is.

ik ben tevreden op het moment dat mijn bestemmingen gewoon gewijzigd worden, of dat ik mijn hele bedrag geld terug krijg! het gaat namelijk om een boeking van 2 minuten geleden. Waarbij het niet eens mijn fout is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 08 juni 2016 om 08:15 geantwoord

De boeking van mevrouw Labrini is uitgebreid onderzocht. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat onze website niet zelf de vluchten heeft verwisseld. Bij annuleren worden onze annuleringskosten van € 50,00 in rekening gebracht. Deze kosten heeft de klant tijdens het maken van haar boeking gezien en is hiermee akkoord gegaan.
Wij hebben vandaag per e-mail een uitgebreide reactie gestuurd naar de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Dinalabrini