Klacht: Vlieg in mijn maaltijd

op 18 december 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag

Ik heb een zogeheten (ultraverse) pastamaaltijd gekocht bij de Lidl. Nadat ik bijna heel de maaltijd op had zag ik iets merkwaardigs in mijn eten. Heel erg vies zag ik in mijn maaltijd een vlieg zitten. Echt heel smerig ik vind dit echt onacceptabel. Ik koop dus ook nooit meer een maaltijd bij de Lidl. Ik hoop een passende oplossing tegemoet te zien komen. (Zie foto’s)

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer er van jullie kant een passende oplossing komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 december 2017 om 17:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Carolaharmsen