Klacht: Vlekken op shirts die er nooit meer uitgaan

op 07 september 2016 over PME Legend in de categorie Mode

Mijn man is al jaren groit fan van PME kleding. Al zijn shirts zijn van dat merk. Echter merk ik dat er altijd vlekken op zijn shirts zitten zodra ik de gewassen kleding ga strijken. De rest van de was is altijd keurig schoon; enkel op zijn shirts zitten steevast vlekken. Ik probeer ze er daarna alsnog uit te krijgen met speciale vlekkenmiddelen, maar echt goed schoon krijg ik ze nooit. Ligt dat aan mijn man (kliederen, morsen)? Of aan de stof van zijn shirts? Hoe dan ook, ik word er gek van. Het kan niet aan mijn waskwaliteiten liggen, omdat de rest van de was immers goed schoon is en ik was elke dag, dus het kan ook niet zo zijn dat vlekken er te lang in blijven zitten.

Ik zou tevreden zijn als mijn man voortaan op een ander merk overgaat of dat er iets met die stoffen wordt gedaan. Ik weet niet wat het is met die stoffen, maar er iets gewoon iets mee.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PME Legend

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PME Legend nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvanderwal