Bestelling gedaan van 2 broeken, gedeelte betaald met een ING-voucher. Broeken te groot, omruilen kon niet, dus geretourneerd. De ING-voucher zou geheractiveerd worden, maar ondanks meerdere verzoeken nog steeds niet gebeurd. Telefonisch kan het niet opgelost worden en op mail... Lees meer
er vallen steeds meer gaten in mijn polo. er is al een gat gefixt maar nu zijn er weer twee bij gekomen. Het is mijn lieveling polo.Wat kunnen we er aan doen Lees meer
er vallen steeds meer gaten in mijn polo. er is al een gat gefixt maar nu zijn er weer twee bij gekomen. Het is mijn lieveling polo.Wat kunnen we er aan doen Lees meer
De afgelopen twee jaar heb ik drie keer een spijkerbroek van PME gekocht. Alledrie de broeken beginnen na enkele maanden te slijten bij de billen en na een maand of 10 kan ik ze niet meer aan omdat ze helemaal... Lees meer
Ik draag al jaren vol tevredenheid kleding van PME. In februari 2024 een winterjas besteld via The Stone, een fijne jas maar de rits is nu al kapot. Het is ook niet zo dat ik de jas dagelijks draag;... Lees meer
Dure jas na enige tijd aan het ‘ vervellen ‘ .
Onbegrijpelijk dat dit kan. Lees meer
Hallo mijn man zijn pme blauwe poloshirten verkleuren. Schijnen rood op verschrikkelijk. 2x gewassen, met wasmiddel voor donkere kleding. Zijn erg verdrietig hierom. Verder tevreden over jullie. Lees meer
Na 2 weken dragen valt er een gat in mijn nieuwe broek. Contact opgenomen met PME maar zij willen niets aan de klacht doen.Dit was voor mij de laatste keer bij PME.
Ronald Dekker Lees meer
Ik draag al jaren naar tevredenheid jeans van PME legend. Recent twee nieuwe direct in hun webshop besteld. Voor dragen deze niet geinspecteerd, maar naar een keer dragen bleek 1 van de jeans een schade te hebben. Hierover de klantenservice... Lees meer
In Mei 2023 2 broeken gekocht bij score. Dit bedrijf is inmiddels failliet. De PME broeken beginnen in het middelste gedeelte te slijten en zijn bijna door. Dit mag toch niet? Wat kan ik hiermee doen? Lees meer