Klacht: Viva forum 1 groot drama

op 02 november 2017 over Sanoma in de categorie Media

Sinds ruim een half jaar heeft Viva haar forum vernieuwd. Bugs zijn er altijd na een vernieuwing, maar het nieuwe forum werkt ongelooflijk slecht. En wat het ergste is, is dat de leden niet serieus worden genomen en er niets aan gedaan wordt.
Tot de stomme verbazing van velen kwam er onlangs wel ineens een update die zowaar nog dramatischer was.
De advertenties, waar het forum uiteraard op draait, zijn zo ongelooflijk aanwezig, dat inmiddels meer dan 90% een adblocker heeft geïnstalleerd, alleen vanwege het forum.

Wanneer de bugs opgelost worden en de leden met hun lachten serieus worden genomen. En dat niet de adverteerders als enige belangrijk zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 15 november 2017 om 11:10 geantwoord

Geachte mevrouw Domstad,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.

Wij hebben uw bericht voor u doorgezet en tevens om een reactie gevraagd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Sanoma Webcare Team

Heeft op 18 november 2017 om 21:58 geantwoord

Het is nog steeds een drama, dus ik ga absoluut niet akkoord

Reactie van de melder van de klacht Viva Forumster

6 dagen geleden - Ik ben vanwege deze ellende al geruime tijd weg op het forum. Ik verbaas me erover dat de klacht op "opgelost" staat terwijl dit allesbehalve het geval is. Ik ben benieuwd op basis waarvan jullie er de status opgelost neerzetten. Het forum schijnt nog steeds 1 groot drama te zijn en Sanoma geeft gewoon aan dqt ze er niks aan gaan doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Viva Forumster