Klacht: Vitrage verkeerd gemaakt

op 06 september 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben boos, heel erg boos. Voor mijn moeder van 84 heb ik vitrage besteld voor haar nieuwe huisje. Ze komen niet aan huis opmeten dus hebben we dit zelf, heel zorgvuldig gedaan. Toen we de vitrage op gingen hangen bleken ze allemaal té breed te zijn. Ik heb dit gemeld en ze werden teruggestuurd naar het atelier. Dit blijkt trouwens in Polen te zitten omdat ze daar zo goedkoop werken bevestigde een medewerkster. Er zou een spoed-klus van worden gemaakt omdat de fout bij het atelier ligt. Vandaag, 2,5 week later, belde Leen Bakker met de mededeling dat ze bij het atelier aangaven dat de gordijnen maar 2 cm te breed zijn en ze er daarom geen plooi uit kunnen halen. Hier klopt geen hout van, want de vitrage van het grote raam is totaal 20 cm te breed, dus gaat het “gapen” bij de plooien. Ik heb aangegeven dat ze er dan maar alle plooien uit moeten halen en het beter moeten verdelen zodat de breedte wél klopt met wat is opgegeven.Ik ben benieuwd wat er nu van terecht komt. Ik be in staat om alles terug te geven, mijn geld op te eisen, en naar een andere zaak te gaan om goede gordijnen te bestellen.
Dus als je ooit gordijnen, vitrage of iets anders nodig hebt wat je zelf op moet meten, GA DAN NOOIT NAAR LEEN BAKKER. (ik koop er in ieder geval nooit meer iets!!!!!)
De medewerkster van Leen Bakker was trouwens wel vriendelijk, zij kan er ook niets aan doen.

Vitrage zo snel mogelijk en op de juiste maat gemaakt, een schadevergoeding voor het ongemak, de vele telefoonkosten en gemaakt reiskosten en zaken gaan doen met een ander atelier (liefst in Nederland).

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door suzan1983