Klacht: vitrage

op 08 januari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

19-11-2013 ben ik in de zaak van Leen Bakker geweest voor vitrage.Ik ben geslaagd en heb besteld plus een aanbetaling gedaan.
12-12-2013 heb ik ze opgehaald en de rest betaald.
Heb ze gelijk opgehangen en zag tot mijn schrik dat ze veel te kort waren.
Gebeld weer teruggedbracht ze hebben ze na gemeten en ze waren 2 cm tekort.
Ze moesten terug en daar moest ook nog eens een keer weer nagemeten worden.
Ik heb gevraagd wat gebeurd er nu er worden nieuwe gordijnen gemaakt vertelen ze me.
Als er toch nieuwe gordijnen gemaakt moeten worden kan ik dan geen andere vitage uitzoeken omdat deze inbetween te donker wordt voor die kleine ramen.IK zag het toen ik ze ervoor had, even heel duidelijk als ze passend waren dan had ik het ermee moeten doen en natuurlijk ook niets over gezegd.
Ik moest afwachten wat het atelier zouden zeggen.
Heb 7 januari 2014 een telefoontje gehad het atelier had het nagemeten en inderdaad waren ze (nu zeiden ze)1 cm tekort.Heb weer gevraagd of ik geen andere vitrage mocht uitzoeken en natuurlijk als ze duurder waren ik een bijbetaling zou doen.
Nee volstrekt niet want ze hadden nu de kosten van het atelier.
Of ik dit dan niet begreep ik begrijp het echt niet ze wilden de fout die ze gemaakt hadden met dezelfde vitrage weer oplossen.
Ik heb toen gevraag of ik dan iemand van Leen Bakker kon spreken die de leiding heeft.Nee zij had de leiding hier over en Leen Bakker heeft hier niets mee te maken.

Mijn oplossing het liefst het geld terug het is 86,79 euro.
Heb geen vertrouwen om hier de gordijnen vooral vitrage te laten maken.
In het verleden overgordijnen laten maken dat was prima.
Als ik geen gelg terug kan krijgen dan misschien een tegoed bon,dan kan ik er rolgordijnen bij Leen Baaker voor kopen.

Bijvoorbaat dank
Mevrouw Olde Keizer
Kastanjestraat 6
Oldenzaal

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riek Olde Keizer