Klacht: Vitamini app

op 21 februari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 21 februari 2018 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij zijn er van op de hoogte dat er op dit moment VitaMini's in onze winkels liggen zonder een scancode op het kaartje Door het overweldigende succes van de VitaMini's zijn de knuffels met het Lidl-kaartje op! Je kunt de scancode vinden op: https://www.lidl.nl/nl/VitaMini-scancodes-8769.htm?ar=2. Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via contact@lidl.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Wiebe wortel