Klacht: visa die volgens hun niet werkte

op 20 september 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Beste, wij haalde de auto op op 12 september in Sevilla. De boeking was gemaakt op naam van Rob Van Nooten, hij had een visakaart op zijn naam, en ze zeiden ons dat deze niet werkte. Nochtans heeft de bank ons ondertussen bevestigd dat er geen problemen mee waren. Ik zelf had ook een visakaart bij en met deze konden ze het wel doen, maar we moesten dan mij ook als bestuurder toevoegen en 55 euro bijbetalen. Waar we natuurlijk niet mee akkoord waren, maar zei zeiden geen andere oplossing te hebben. In ons verblijf aangekomen zeiden de mensen in het hotel dat dit inderdaad niet normaal was en dat men het dossier op onze naam hadden kunnen plaatsen of per uitzondering toch mijn visakaart aannemen, omdat dit niet onze fout is. Ze hebben ook 217,71 euro van onze visakaart genomen, waarvan we weten dat dit voor kinderstoel is en voor benzine, maar we hebben dus totaal geen idee van die 217,71 euro extra te betalen. We kregen geen detail en wisten ook pas achteraf dat het zoveel extra was, bovenop de 288,54 euro die we al reeds betaald hadden op 05/12. Voor 506,25 voor 1 week zonder iets van omnium want hiervoor kregen we nog het mes op de keel aan de balie, die mevrouw bleef maar doordrammen over de extra verzekering, toen we nee zeiden, aangezien de auto al voldoende koste, bleef ze nog formules voorstellen en uiteindelijk hebben we daar 20 minuten met een onbehaaglijk gevoel gestaan. We zijn dus uiterst ontevreden over deze manier van werken. Bij andere maatschappijen nog nooit geen problemen gehad en al zeker niet moeten bijbetalen voor iets waar we niks aan konden doen, geen detail meekrijgen is ook heel bewust gebeurd zodanig we geen bewijs hebben om dit te kunnen aankaarten. Maar vind dit totaal niet serieus. Overlaatst nog reportage gezien over misbruiken, ik heb echt gevoel dat men ons hier op allerlei manieren hebben misbruikt…. Ook stond op de algemene voorwaarden 34 euro voor kinderstoel en bij aankomst zeggen ze dat dit zonder taksen is, maar staat niet vermeld.

Het bedrag van extra bestuurdersverzekering die we totaal niet nodig hadden wensen we terug. En graag detail van de extra betaling aan de balie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Nooten