Klacht: vinyl Meleze

op 25 maart 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben 26-2-2014 bij jullie in Hilversum in de winkel geweest .om vinyl te kopen.
met een platte grond van de woonkamer en de maten er op, na 2x gezegd te hebben dat ik de planken in de lengte wil hebben deze meneer heeft het uitgerekend.
Op12-3 komt de stoffeerders het zeil leggen, ten 1ste in de lengte kon het niet te weinig!!?? dus kon het niet in de lengte gelegd worden, en is het in de breedte gelegd terwijl ik zei dat ik liever iets meer wil dan krap aan
wel een behoorlijk fout

leuke winkel en ik kom er wel vakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 12 augustus 2016 om 15:05 geantwoord

Beste klachtmelder,

wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is al wat ouder, en waarschijnlijk al opgelost via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen uw klacht opnieuw te melden. Hierbij sluit ik deze klacht.

Marco Houthuijzen
Klantenservice
Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door k.m.beek@ziggo.nl