Klacht: Vind dit niet kunnen

op 12 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Gister zit ik op internet valt internet uit krijg ik melding dat ik blokkade heb vanwege betaal achterstand
Ik denk ? Alles is betaald dus ik bel ziggo
Krijg ik een dane aan de lijn die zegt ja u heeft niet betaald ik zeg jawel alles is betaald deze dame zet me door naar andere afdeling financie weer men verhaal gedaan kom die gast met een verhaal dat mijn geld op een account van een ander is gestort excusses hiervoor en we boeken het terug en u heeft weer internet maar dit kant toch niet waar zijn dat ze mijn betaling zomaar op ander account kunnen zetten dit mag toch niet gebeuren vind dit erg slecht

Ik had op ze minst excusses verwacht maar er werd heel nonchalant over gedaan alsof het wel vaker voorkwam vind dit echt slecht

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Diessel

8 maanden geleden - nog steeds geen reactie gehad van ziggo zeer slecht ze geven er volgens mij gewoon niks om en doen maar wat

Alle klachten die gemeld zijn door Diessel