Klacht: klantenservice is vreselijk

op 11 januari 2019 over Viking in de categorie Kantoorartikelen

na het aan melden van de nieuwsbrief zou ik een vergoeding krijgen van 10 zo werd via shopkorting belooft bij een besteding boven de 90 euro.

Ik heb mij aangemeld en kreeg geen 10 euro kortingscode..
Dus ik heb de klanten service gebeld van viking (daar bewijs van ) en deze vertelde mij dat als ik het zou melden bij de aankoop zou ik het als nog krijgen. Dit heb ik dus gedaan en de bestelling van 104 gedaan . Toen kreeg ik een mail van Renee en deze mailwisseling kan ik kort verwoorden met :
zij deden geen zaken met shopkorting (terwijl de korting gewoon in mijn account staat) en dat de 10 euro korting was verlopen. Dat ze zelf hebben gezegd dat ik het zou krijgen na mijn telefoontje deed niet ter zaken.

Ik vind dit dus een hele domme manier van zaken doen want maandag ga ik dus bellen dat ze de hele bestelling weer kunnen ophalen.
ik laat mij niet in de maling nemen.

ik krijg mijn geld terug en zij hebben er 2 keer bezorg kosten van want het zijn twee dozen van 60 bij 60 bij 60 en verliezen hier bij een nieuwe klant.

Lekker bezig VIKING !!! tot gedaan.

als ze dit lezen dat ze zich kapot schamen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viking

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.oussoren3@chello.nl