Klacht: viezigheid tussen patat van Harvest Basket

Jakob malestein op 08 november 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tussen de bevroren friet liggen plakkaten met vuil erg onsmakelijk.
Ik heb de patat weggegooid maar heb wel
Even een stukje afval bewaard (zie bijlage)

Gewenste Oplossing:

Graag met producent overleggen hoe dit Mogelijk is!
En graag geld terug geven en liever geen tegoedbon ik voel me daar niet prettig bij.
Er mag ook een zak friet opgestuurd worden in het ijs!

Groeten,

Jakob Malestein.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 november 2017 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door