Klacht: Vieze natte vloeren en geen haak of plank om tassen op te zetten.

op 28 juli 2017 over Station Delft in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis regelmatig via station Delft. Het heeft veel gekost (750 miljoen inclusief ondergronds spoor) maar in de toilet was er blijkbaar geen geld meer over om een haak of plank te monteren. Het toilet is “zelfreinigend” Op de vloer ligt regelmatig 1 cm vies water. Als je bagage bij je hebt ben je genoodzaakt deze op de natte vloer te zetten.
Ik heb jaren in de “derde wereld” gewerkt en daar zijn wel haken aan de muur zodat je bagage droog blijft. Hoeveel kan het kosten om dit al jarenlange probleem op te lossen? Met vriendelijke groet, Inge Knol

Gewenste Oplossing:

Het probleem is zo eenvoudig op te lossen: Monteer een paar haken aan de muur of een plank. Het toilet is enorm groot dus ruimte genoeg. En de kosten zijn miniem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Station Delft over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door vieze toilet