Klacht: vieze koffie

op 14 september 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Wij hebben vanochtend koffie gedronken bij een restaurant van de hema. Ze hadden een aanbieding van koffie met appelgebak voor 3 euro. De appelgebak smaakte prima. De koffie was smerig. Met 2 cupjes melk bleef het bitter. We hebben beide de koffie na een halve kop van ons afgeschoven, ik werd er gewoon misselijk van. Bah! We zijn gaan klagen. De dame zei, we krijgen nooit klachten over de koffie. U had misschien beter capuccino kunnen nemen. Ik zei ook voor die 3 euro. Nee mevrouw, dan moet u meer betalen. Was het antwoord van de dame. Als u de koffie niet lekker vind moet u direct komen klagen en niet de kop half leeg drinken zei de dame. Ik zei, maar ik heb er voor betaald dus dacht ik ik drink het maar op… Nee u had eerder moeten komen of iets anders moeten nemen was het antwoord van de dame.

Als er lekkere koffie word geserveerd. Of als de aanbieding ook geld voor capucinno of espresso.

Graag zou ik een compensatie krijgen. Wij dachten even gezellig koffie te drinken bij de hema, dat viel dus erg tegen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heidi Rozema