Klacht: vies smerig bed

op 03 september 2018 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Beste van der medewerker.

In de week van 13 augustus tot 17 augustus heb ik een verblijf gehad in uw hotel te Haarlem.Ik heb tijdens mij verblijf een klacht ingediend bij de receptie en op vrijdag deze nog eens schriftelijk ingediend.
Een week later daar nog eens over gebeld, omdat ik geen enkele respons kreeg over mijn klacht.
De dame die ik aan de telefoon heb gehad zou alles in het werkstellen dat ik netjes zoals het hoort antwoord zou krijgen, maar tot op heden nog geen enkel bericht omtrent deze klacht ontvangen.
Om het maar niet asociaal te noemen is het op ze minst wel respectloos te noemen.

Dit was mijn klacht en beleving in uw hotel te Haarlem

Niet prettig geslapen. Ik trof een behoorlijk aantal lange zwarte haren aan in mijn bed.
Onder het laken een aantal grote urine plekken in de topmatras en ook in de matras. (vies).
Dit gemeld bij de receptie, maar de volgende nacht had ik nog steeds dezelfde vieze topmatras en matras.
Tijdens mijn verblijf niets aangedaan. Ik heb zelf het bed afgehaald en zelf de haren verwijderd.
Aan de grote urine plekkenkringen heb ik niets aan kunnen doen.
Bij uitchecken dit gemeld bij de receptie ( Lisette). ik heb foto’s gemaakt van de haren en de urine grote vlekken.

ik kom een aantal jaren regelmatig in veel van der Valk hotels, door het heleland
(minsten 3 x per jaar). Dit heb ik nooit eerder meegemaakt en daarbij had ik ook het volste vertrouwen in van der Valk.
maar gezien deze ervaring ga ik er toch wat kritischer naar kijken. Ja tips het lijkt mij wel duidelijk dat u uit mij klacht voldoende tips zelf kunt halen.

De oplossing in deze laat ik volledig aan u over.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht leida1920

2 maanden geleden - van der Valk - Haarlem heeft mijn klacht formidabel opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door leida1920