Klacht: Vies klein oud hotel

op 26 september 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Afgelopen Vrijdag t/m zondag een kamer geboekt in fletcher valkenburg voor 2 nachten een kamer met bad !

Ingecheckt en door naar de kamer waar we het op de gangen al heel smerig vonden ruiken, vervolgens de kamer die zo klein was als bij ons thuis de badkamer! Alles was vies en stonk muf!

Onder het bed lag nog een potje laxeer tabbletten van de vorige gasten ( of misschien wel van vorig jaar want onder het bed wordt er zoiezo niet schoongemaakt.)

De badkamer was zo oud en zat onder de schimmels, dat ik er niet eens wilde zijn laat staan dat ik me daar moet wassen!
De wasbak hing zo laag dat ik er op mijn knieen voor kon gaan zitten om mijn handen te wassen en in het douche gordijn zat bloed!

We zijn maar snel de kamer uitgevlucht om FRISSE lucht te krijgen maar na een nacht slapen ( waarvan we weinig geslapen hebben omdat onse boven buren een heftige vrijpartij hadden waar wij alles van meekregen omdat het leek of dat ze bij ons in bed lagen, zo gehoorig) wilde wij echt naar huis! Ons weekend was zo verpest door dit hotel!

Wel kregen we te horen van het personeel dat we niet de enige waren met klachten ( leek ons ook wel logisch) want hier kun je een varken nog niet ontvangen!!

We hoefde maar voor 1 nacht te betalen maar ook dat vonden wij nog te duur voor zo een rampzalig zooitje want een hotel kan ik het niet noemen!!!

ons geld terug want wij hebben ons langverwachte weekend door jullie MOETEN Inkorten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Glenn Reuvers