Klacht: Vies en slecht onderhouden kamer en dan hebben we het nog wel over de hollywood suite!

op 15 juni 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Helaas zijn mijn verwachtingen van 1 van de meeste luxe kamers (hollywood suite) totaal niet na/uitgekomen en in een teleurstelling veranderd.. BIJNA ALLES WAS VIES! Spinnenrachen overal inclusief rondom bed. Schimmel en verrot behang in de hoek boven de hoofdkant van het bed.
Onder het bed een nog maar net herkenbare badslipper van gasten van ik weet niet hoelang terug.
Jacuzi nog helemaal vies met haren etc.
Douche ruimte: TE RANZIG VOOR WOORDE! Douchewanden met allemaal vieze, rare plekken aan de muur, wederom ook schimmels en zwarte plekken aan tegels en plafond. BAH!
Schandalig en helemaal als dat 1 van de duurste en \’beste \’ kamer van het hotel is/ moet zijn!!!

Kort geleden pakte de sterren suite in spier ook al niet helemaal goed uit voor ons want de jacuzi deed het niet :( Dat zijn toch wel dingen waar je naar uitkijkt en juist die kamer om neemt.
We vinden dat van der valk ondertussen wel iets heeft goed te maken/recht te zetten met ons.
Van der valk zal niet snel meer een keuze voor ons zijn.

Het zou mooi zijn als u ons kunt verassen met een schone nette kamer waar alles naar behoren werkt en wij op en top van kunnen genieten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yas en Jap