Klacht: Vies

op 09 juni 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het eten was niet lekker. Er zat meer groente in dan shoarma. Het was heel vochtig en zacht niet te vreten. Dit is de tweede keer dat ik bij uber bestel en echt niet positief ben ik. Thuisbezorgd is veel beter. Ik zal aan al me familie en vrienden melden dat jullie eten niet te eten is. Het was zo smaakloos. Gister hebben we ook sushi besteld bij uber. We hebben geprobeerd contact op te nemen maar kregen geen reactie. Ik ben echt niet te vreden en zou graag me geld terug willen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug gestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy wellinga