Klacht: Vibraties veroorzaakt door Arriva treinen.

op 24 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Referentie : KLS / J.S. / 39525
Op 2 augustus had Arriva al van mij een klacht hierover ontvangen.
Op 3 november heb ik zelf kontact met Arriva opgenomen en ben ik geinformeerd dat er over mijn klacht niets was ondernomen.
Op 16 november heb ik een antwoord ontvangen van mevr Hilda Schat.
Met deze antwoord ben ik het totaal niet mee eens.
De problemen die ik heb worden veroorzaakt door de treinen van Arriva en worden steeds erger.
Ik woon op de Vinkenstraat 4 en ik ben niet de enigste met deze klachten. Ook nummers 6 en 12 hebben problemen met scheuren in de muren.
Ons huis is in 1997 gebouw en tot vorig jaar hebben wij geen problemen gehad met vibraties veroorzaakt door het spoor.
Er is iets verandert aan de onderhoud van de treinen want niet iedere trein geeft deze problemen.

Als er z.s.m. wordt uitgezocht waarom wij deze problemen hebben die veroorzaakt worden door sommige treinen van Arriva en dat deze opgelost worden.
Wanneer een onderzoek wordt uitgevoerd zou ik daar bij aanwezig willen zijn want alleen over het hekje kijken wordt niet geaccepteerd.
Dat de schade aan onze woning wordt vergoed.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Heeft op 30 november 2016 om 13:14 geantwoord

Ik heb geprobeerd het aanbevolen contactformulier te openen maar dit is niet mogelijk.
Ik heb het gevoel dat ik van kastje naar de muur gestuurd wordt en wel zolang dat ik er zelf met deze klacht stop.

H.J.G. Strating

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 november 2016 om 13:20 geantwoord

Wat jammer om te horen dat het je niet direct lukt!
Eerder is het je ook gelukt, dus het zou moeten werken. Ik raad je aan het later opnieuw te proberen, of een andere browser te openen.

^NT
Arriva Webcare