Klacht: Viagogo weigert uit te betalen

op 08 september 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb 7 tickets verkocht voor Lowlands via Viagogo. In mijn account kreeg ik nog netjes een melding dat het geld binnen 5 tot 7 werkdagen binnen zou zijn. Nu krijg ik een e-mail met het volgende bericht:

Thank you for contacting us.

Some of our security criteria has not been met so unfortunately your account with viagogo has been deactivated. This means that you will no longer be able to use our services.

Kind Regards,
Ana

Meer informatie geven ze niet. De tickets waren alle 7 geldig. Mijn account is nu ook geblokkeerd dus ik heb ook geen toegang tot Viagogo. Een telefoonnummer op internet gevonden, maar daarop hoor je alleen maar een recorder. Via een omweg toch nog weten te mailen met Viagogo, maar elke keer krijg ik hetzelfde standaarmailtje terug in andere bewoordingen. Ze zeggen dat er security issues zijn met mijn account en dat het daaarom geblokkeerd is en ik niet uitbetaald krijg. Als ik vraag om welke security issues het gaat krijg ik geen antwoord. Al mijn gegevens op de site kloppen: naam, adres, telefoonnummer, creditcardgegevens, bankgegevens. Ik ben zelfs bereid om een kopie van mijn paspoort naar ze te mailen, maar ook daar kreeg ik geen antwoord op.

Kortom: 7 tickets verkocht en Viagogo besluit zelf het geld te houden.

Ik wil het geld waar ik recht op heb. Bijna 900 euro is het totaalbedrag

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N. K. 1985