Klacht: Viagogo laat mij betalen voor kaarten die ze nooit geleverd hebben

op 07 juli 2021 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Zes kaarten voor het festival of speed in Goodwood besteld voor ongeveer €800,–. Vanwege Corona gerelateerde reisbeperkingen besloot ik om mijn kaarten van de hand te doen via Viagogo waar ik de kaarten ook gekocht had.
Na twee dagen waren de kaarten verkocht. Top dus!
Maar nu komt het….
Viagogo stuurde me na een dag al aanmaningen dat ik de kaarten onmiddellijk op diende te sturen naar de koper. Dat kon niet omdat ik de kaarten nog niet van Viagogo ontvangen had!!!
Drie dagen aan de telefoon gezeten met talloze chinese grietjes die ze bij Viagogo inzetten bij de klantenservice. Die meiden spreken zó slecht Engels dat ik werkelijk niet kan begrijpen hoe ze zulke mensen aan de telefoon kunnen zetten.
Je krijgt dus een hoop geneuzel aan te horen dat compleet naast de kwestie is en van een dialoog is geen sprake daar ze je vraag of opmerking niet begrijpen. Als het ze te moeilijk wordt dan beëindigen ze zonder boe of ba het gesprek en sturen ze je een kwartier later een e-mailbericht ‘ter bevestiging’ van het gesprek waar zaken in beschreven staan die tijdens het gesprek niet gezegd zijn. Nooit krijg je twee keer dezelfde medewerker aan de lijn om de zaak nader uit te klaren.
Einde van het liedje is dat de kosten voor nieuwe kaarten die ze aan de koper verstrekken door MIJ betaald moeten worden. Ik heb dus twee keer betaald door toedoen van Viagogo en het evenement moeten missen.
Er is daar NIEMAND bereikbaar die de koe bij de horens vat en de zaak samen met mij oplost.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit van mijn leven ergens zó ongehoord slecht behandeld ben.
NOOIT NOOIT NOOIT meer met Viagogo, als zijn ze de laatsten op de wereld.

Viagogo zou mij vrij moeten houden van kosten omdat de oorzaak van de fout bij hen ligt en niet bij mij.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bram B.