Klacht: Viagogo heeft mijn kaarten ongeldig verklaard en biedt geen support aan

op 07 oktober 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Zojuist 2 e-mails ontvangen van viagogo, waarin mij meegedeeld wordt dat de kaarten die ik voor Nederland-Zweden in de arena gekocht heb (2 bestellingen) ongeldig zijn gebleken. Bij de koop van de kaarten werd niet door viagogo duidelijk gecommuniceerd dat deze kaarten door derden op viagogo werden aangeboden.
Wat ik nog erger vind, is dat viagogo alleen een vage belofte doet om ‘te proberen vervangende kaarten te vinden’ en een ‘probeert een oplossing te vinden voor alle betrokken als dit niet lukt’. Ik zou graag concreet willen horen of ik schadeloos gesteld zal worden. En ik vind al helemaal dat er in zo’n situatie een mogelijkheid moet zijn voor mij om contact op te nemen met viagogo.
Er is geen telefoonnummer of e-mail adres te vinden op de website van viagogo om contact op te nemen. Er wordt overal alleen verwezen naar een soort van FAQ-lijst als wanneer je op de ‘contact customer support’-links klikt.

Ik verwacht dat ik op zijn minst schadeloos wordt gesteld voor de aankoop van de kaarten en zou een compensatie op zijn plaats is.
Ook vind ik dat ik direct contact op zou moeten kunnen nemen met een support medewerker zodat ik op de hoogte kan worden gehouden van hoe dit probleem afgehandeld wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JorisvanderSpek