Klacht: Via trivago boeking gedaan

op 23 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Heb vandaag via trivago een boeking gedaan en 220 euro betaald.
Helaas geen bevestigingsmail gekregen.
Heb inmiddels de b en b gebeld blijkt dat boeking niet mogelijk was omdat deze b en b volgeboekt was.
Heb geprobeerd adyen te bellen maar nummer bestaat niet.
Zou graag mijn geld terug willen

Graag snel mijn geld terug

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 februari 2018 om 16:35 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Helaas kunnen wij geen terugbetalingen uitvoeren namens onze merchant. Hiervoor dient u met Booking contact op te nemen:

Zie voor meer informatie:

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 25 februari 2018 om 20:37 geantwoord

Beste adyen support,

Heb al diverse malen gemaild naar booking.com maar helaas geen antwoord.
Het telefoonnummer wat op hun website staat bestaat niet.
Tevens heb ik contact gehad met mijn bank en meld zelf dat jullie wel degelijk verantwoordelijk zijn en ook de mogelijkheden hebben om er voor te zorgen dat ik mijn geld terug krijg.
Wel wil ik vermelden is dat ik indien mijn geld niet terug heb op 28-2-2018 ik naar mijn advocaat stap en er een rechtszaak van maak want wat er nu gebeurt valt onder fraude.
Trivago zegt dat ik bij u moet zijn dus graag direct storten want alle kosten die hier verder uit voortvloeien zullen ook op jullie verhaald worden

Alle klachten die gemeld zijn door Wannes1974