Klacht: via internet een lot besteld, maar nooit een bevestiging ontvangen.

op 06 april 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Via internet bankieren een lot besteld en betaald op 12-03-2016 om 19.17 uur.
Kenmerk 12-03-2016 19:17 1150000503637740
omschrijving : 24064 36448 11500005 03637740 bestelling klantnummer 26085694 Staatsloterij (sens)

Afgeschreven bedrag €15.= naar iban.nl 19deut0319821366

Wanneer dit is opgelost, en ik alsnog het lotnummer krijg toegewezen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

Bericht van Staatsloterij

9 maanden geleden - Geachte heer Van Steijn, Naar aanleiding van uw klacht op de website Klacht.nl wil ik u graag de volgende toelichting geven. Het is vervelend dat u uw lotnummers niet meteen na uw bestelling heeft ontvangen. Ik heb het voor u nagekeken en er blijkt een vertraging te zijn geweest in het toewijzen van uw lotnummers. Mijn excuses voor het ongemak. De lotnummers zijn later wel in uw Mijn Staatsloterij account verschenen en wij hebben een e-mailbevestiging verstuurd. U zal op 10 april 2016 meespelen met het volgende lotnummer: CH 86491 Ik wens u veel geluk! NB Typefouten voorbehouden Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Klantenservice Staatsloterij

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

9 maanden geleden - Het lotnummer is naar de klant gestuurd.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door robvansteijn