Klacht: Vette vertraging

op 11 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer, mevrouw,

Op 02 augustus 2017 vlogen mijn gezin en ik met uw maatschappij van Antalya naar Eindhoven. Deze vlucht had vluchtnummer CAI041. Bij aankomst op de eindbestemming had de vlucht 12 uren vertraging.

Deze vertraging was zeer ernstig en langdurig voor mij en vooral voor mijn gezin en met name voor mijn man die ernstig ziek is en op vakantie erg achteruit is gegaan, wij hebben dus met spoed een vlucht terug geboekt en dan krijgen wij dit.
Ik snap dat u aan sommige dingen niks kan doen, maar er is contact op genomen met jullie maatschappij en hebben het probleem voor gelegd, mijn man heeft uren op een koude vloer moeten liggen en later op een stel harde bankjes en daar werd niet op gereageerd en daar kon niks voor geregeld worden!!
Voor een normaal gezond mens is zo’n vertraging al een redelijk heftig iets maar voor iemand die al zo ziek is is dit een gigantische aanslag op zijn lichaam geweest.
Correndon toonde 0 menselijkheid en er kon niks geregeld worden
Dit is onwijs heftig en verdrietig zoals u begrijpt

Ik hoop op antwoord van u .

Met vriendelijke groet
Ezra kempen

Dat laat ik aan u over maar een compensatie zou op zijn plaats zijn !

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Essie233