Klacht: Verzoek voor monteur langs te komen om bed te maken

op 02 juni 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

op 29mei 2021 een bed gekocht van filiaal ikea barendrecht maar naar openen het was een puzzel voor mij om te maken .vervolgens ben ik persoonlijk ikea barendrecht langs geweest met een verzoek een monteur te sturen op mij kost maar met diverse smoesjes van een balie naar ander balie gestuurd met het een antwoord dat naar openen van het verpakking wij kunnen u niet helpen. Niet alleen dat ik heb klantenservice nummer 0900 2354532 gebeld naar diverse muziek en keuze menu circa 15-20 minuten wordt ik alweer kastje naar muur gestuurd. Nadat via chat service probeert en ja hoor bot 1e instantie begrijp mij niet en later werd gezegd vanwege technische storing proberen morgen telefonisch met een medewerker te spreken.
Ik vind het slecht zaak en bedrijf als ikea so slecht behandeling niet verwacht had.Ik ben bereid om montage kost te betalen en eventueel tijdens opmaken als iets mis gaat ook in mij rekening te nemen maar aub geen kant n klaar antwoord.
Groetjes
N.farooq

Graag iemand van ikea die kan mij helpen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dhr farooq