Klacht: verzilveren vouchers

op 28 mei 2020 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In april heb ik vakantie geboekt. Ik heb recht op vouchers, ik heb hier een mail over gekregen en dat ik kan afwachten.
Nu wil ik opnieuw een vakantie boeken bij rommpot en hiervoor de vouchers gebruiken.
De vouchers heb ik niet ontvangen en kan ik niet verzilveren.
[email protected]
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Als ik de vouchers krijg en deze kan verzilveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 29 mei 2020 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lieskoning