Klacht: verzendkosten

op 10 mei 2016 over plutosport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan van meer dan 50 eu,
dit was omdat ik een code kreeg voor gratis verzending,
deze code werkte niet en dus heb ik mijn bestelling onder de 50eu gehouden omdat ik toch verzendkosten moest betalen.
1 dag later kreeg ik opnieuw een mail met een code voor gratis verzending.
en dat die aktie nog tot zondag geldig was .

Ik vond dit niet zo tof, en heb dus een vriendelijk mailtje naar plutosport gestuurd , met de vraag waarom ik dan gewoon verzendkosten moest betalen.
dit is voor mij een principekwestie.

ik kreeg een mailtje terug dat ze niets voor me kunnen doen.
op deze manier heb ik dus helemaal geen zin meer om daar te bestellen,
en dit terwijl ik regelmatig voor het hele gezin daar bestelde.
ik vind de manier waarop ik behandeld ben vervelender dan de verzendkosten.
ik heb zoiets van doe dan geen beloftes als het niet nagekomen word.

kortom ik denk niet dat ik ooit nog bij plutosport bestel

Gewenste Oplossing:

weet ik eigelijk niet, het ging mij om verzendkosten,
nu meer de manier waarop ik behandeld ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar plutosport over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door marco klarenbeek