Klacht: verzendkosten

op 27 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

geachte lezer,

Ik heb voor onze organisatie twee camera systemen gekocht met een losse camera. De totale kosten waren €281,98.

Toen het werd afgeleverd moest ik nog maals 102,88 betalen voor vrachtkosten.

In de eindofferte stond inclusief verzendkosten.
Ik wil de laatste kosten teruggestort hebben.

Vrachtkosten terugbetalen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:42 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Heeft op 16 mei 2014 om 10:37 geantwoord

Mijns inzien is de klacht niet opgelost. Hoor graag waar dit dan staat. slechte afhandeling zal hier nooit meer iets bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door leobenneker