Klacht: Verzending wehkamp

Passe op 18 februari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kinderen en ik hebben alledrie een bestelling gedaan en gekozen voor achteraf betalen. We kregen een email dat het verzonden was daar heb ik ook screenshots van. Het ligt ook al klaar bij dhl. Nu heeft mijn zoon alles ontvangen en dat van mijn dochter en mij komt niet zeggen ze. Terwijl het nog steeds bij dhl ligt in het sorteerproces.hoe kan dit

Gewenste Oplossing:

Als alles alsnog verzonden word naar ons

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Wat balen dat de levering van de bestelling van u en uw dochter niet goed is gegaan. Wilt u een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantnummer en geboortedatum? Wij kijken graag voor u na wat er precies mis ging en hoe we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Passe