Klacht: Verzending te laat (order 24156)

op 27 juli 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Ik heb vier dagen geleden een omvormer besteld op xxl-shop. Ze beloven voor 17.30 besteld, volgende werkdag in huis maar ik ben vandaag op vakantie gegaan en had hem nog steeds niet binnen. Na één reactie op de eerste mail van mij met de vraag waar het bleef werd er pas gemeld dat er vertraging was en na herhadelijke mails dat ik de order wil annuleren omdat ik het waarschijnlijk niet meer in ontvangst kon nemen, kreeg ik geen reactie meer.

Als de order in zijn geheel word geannuleerd en ik het volledige order bedrag teruggestort krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 01 november 2017 om 19:32 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u uw aankoop niet op tijd heeft ontvangen.
Dat betreuren wij om te vernemen, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Allereerst onze excuses dat u het artikel niet binnen de beloofde 1 werkdag heeft ontvangen.
Zie via het tracenummer dat u uw order de 28ste in ontvangst heeft kunnen nemen.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag.
U kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Alle klachten die gemeld zijn door shirleywortelboer@gmail.com