Klacht: Verzending nooit aangekomen omdat mijn postcode en huisnummer niet waren genoteerd

op 28 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 06 januari een jas besteld bij light in the box
Na een juiste betaling en verzending die ik kon volgen via bpost, kwam ik erachter dat mijn bestelling die op 21 januari afgeleverd had moeten zijn nooit bij mij thuis afgeleverd kon worden. Na een telefoontje te hebben gepleegd met een bpost medewerker bleek dat er nooit een postcode en huisnummer op het pakketje waren geplaatst. Alleen het land, de stad en de straat zonder huisnaam samen met mijn verkeerd geschreven naam.
Toch gek dat dit allemaal fout genoteerd is, terwijl bij de gegevens van mijn bestelling bij light in the box, mijn postcode, huisnummer en alle andere gegevens, zelfs telefoonnummer duidelijk staan opgeschreven.
Na een telefoontje met postnl bleek ook niks bekend te zijn over mijn pakketje en deze is zeer waarschijnlijk al terug in china bij de afzender.
Belachelijk, dat de adresgegevens niet op de juiste manier genoteerd worden.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn jas binnen minder dan 5 werkdagen geleverd hebben bij mij thuis, inclusief een tegoedbon.
Of ik wil mijn geld binnen 3 dagen teruggestort hebben inclusief een tegoedbon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

http://www.lightinthebox.com/nl/r/contact-us.html
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,
Marianne

LightInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door Ftjd