Klacht: Verzending niet bekend bij dhl

op 22 mei 2020 over Winparts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb product bestelt bij winpart op 19 mei 2010 en gelijk betaald met ideal . Paar minuten later track en trace code gehad met datum 21 mei dat ik product thuis krijgen en ik mogde zelf ook via dhl site mijn bestelling in de gaten houden.
Vandaag 22 mei nog steeds deze code niet bekend bij dhl. Geen producten gevonden met deze code zegt elke keer dhl.
Contact hebben met winpart gaat heel moeilijk allen via live chat . En email sturen naar klanten service heeft geen zin omdat je kerijg gelijk email van provider terug dat mailbox van winpart is vol en ze kunnen geen email ontvangen. Eindelijk telefonisch contact gehad na halfuurtje aan de telefoon te hangen .en de medewerker zeg dat bij dhl is vertraging en de kans is groot dat ik nog 10 dagen moet wachten voor mij bestelling.
Kortom waardeloze bedrijf .nooit meer kopen bij hun.
Met vriendelijke groet
J susani

Gewenste Oplossing:

Uiterlijke morgen mijn bestelling 23 mei thuis krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Winparts over deze klacht.

Bericht van Winparts

3 maanden geleden - Beste,Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u uw pakketje niet naar verwachting geleverd hebt gekregen. Excuses hiervoor.Ik zie in uw order terug dat wij het pakketje dezelfde dag hebben afgegeven aan de vervoerder. Helaas ervaren alle vervoerders momenteel achterstanden in het verwerken van pakketten.In de track tracé zie ik terug dat uw pakket op 23-5 afgeleverd werd.Met vriendelijke groet,Sandra

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]