Klacht: verzekering die niet vergoed wordt / onduidelijke voorwaarden

op 21 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Betreft klantnummer ; Z28385

Beste , al jaar en dag sluiten wij bij het bestellen van de schoolboeken de extra verzekering af voor schade. Dit schooljaar is er voor de eerste maal een schoolboek geweigerd . Nu blijk ik toch een factuur te ontvangen van 49,10 euro. Bij telefonische navraag blijkt de verzekering te lopen tot de dag VOOR inlevering . Het boek had schade opgelopen een tweetal maand geleden maar mijn dochter kon het nog gebruiken dus ik voorzag het probleem niet en was van mening dat het wel goed zou komen. Op jullie site staat bij dat boeken het hele schooljaar verzekerd zijn tot de dag van inlevering . Kunnen jullie misschien meer expliciet vermelde dat de verzekering loopt tot VOOR inlevering dan had ik dit probleem niet gehad. Ondertussen hebben wij wel weer opnieuw boeken besteld voor volgend schooljaar en een verzekreing afgesloten en betaald. Wat mij betreft mag de verzekering geannuleerd worden en het bedrag teruggestort op onze rekening . Met vriendelijke groet . Mevr. Vermeulen

Een meer duidelijke omschrijving van de voorwaarden van de verzekering ik ben het niet eens met het feit dat ik (of in dit geval mijn dochter ) moet opdraaien voor de kosten .

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 21 juli 2016 om 13:32 geantwoord

Beste mevrouw Tantekaat,

Wij zien inderdaad dat u 3 jaar achter elkaar de regeling bij ons heeft besteld. Omdat u aangeeft dat het niet duidelijk op onze website staat gaan wij uit coulance het boek 'Na klar! 3 vmbo-kgt textbuch' (artikelnummer 8162588) als correct ingeleverd beschouwen. Wij gaan er voor zorgen dat de schadenota komt te vervallen.

Voor het komende schooljaar gaan wij kijken of we de tekst op onze website kunnen aanpassen zodat het duidelijker is voor onze klanten.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Reactie van de melder van de klacht tantekaat

8 maanden geleden - Beste , Dank jullie wel voor de snelle reactie. Namens mijn dochter ook een dank je wel voor de oplossing ! Met vriendelijke groet, tantekaat

Alle klachten die gemeld zijn door tantekaat