Klacht: Verzekering compleet veranderd

op 22 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog voordat mijn nieuwe abonnement in gaat, krijg ik even een mededeling per mail dat mijn telefoon verzekering behoorlijk omhoog gaat. Van 9,50 per maand naar 13,99 euro en mijn eigen risico van 90,00 euro naar 169,00 euro. Heb ook gelijk geen recht meer op premium ondersteuning, EN een vervangend toestel heeft nu geen 2 jaar garantie maar 6 maand…..Dat is ook niet “eventjes iets” veranderen, dat is een geheel andere verzekering! Ook de voorwaarden veranderen opeens, en lijkt mij niet geheel eerlijk aangezien ik niet voor deze voorwaarden getekend heb!

Gewenste Oplossing:

Als mijn verzekering ongewijzigd blijft!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.pompstra