Klacht: Verzekering

op 24 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb kort geleden mijn contract verlengd en daarbij heb ik de iPhone S6 genomen. Mij werd verteld in de KPN winkel in de Heerstraat in Groningen dat de KPN op dit moment geen verzekeringen kon afsluiten omdat ze bezig waren deze volledig aan te passen ivm fouten in de contracten. Er is voor mijn een lead aangemaakt om mij zo snel mogelijk wel een verzekering aan te kunnen bieden. Nu is echter in de tussentijd mijn telefoon gevallen waarbij mijn scherm stuk gegaan is. ik ben vorige week vrijdag in de KPN winkel geweest, daar hebben ze mijn verhaal aangehoord en ze hebben contact opgenomen met de klantenservice van de KPN. Daarna is er nog een mail gestuurd met mijn verhaal en zou ik binnen 24 uur benaderd worden door de klantenservice van de KPN. Dit was tot vanochtend nog niet gebeurd. Ik heb daarop zelf met de KPN gebeld. Weer mijn verhaal gedaan en daar werd mij verteld dat door drukte klachten nu pas binnen 20 tot 30 dagen worden afgehandeld. Hopelijk begrijpt u mijn frustratie. Door problemen die de KPN zelf veroorzaakt zit ik nu met een telefoon die niet te gebruiken is.

Op mijn vraag of ik teruggebeld kon worden, werd mij verteld dat ik zelf maar contact op moest nemen met de klachtenservice.

Ik ben pas tevreden wanneer de KPN contact met mij opneemt en zorgt dat mijn scherm kosteloos gemaakt wordt of eventueel een nieuwe telefoon aanbied.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja van Maurik