Klacht: verzekering

op 26 april 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Mijn verzekering is stopgezet door een gemiste betaling waar ik niet van op de hoogte was gesteld zoals normaal. Toen heb ik een mail naar ze gestuurd nadat ik de afschrijving op mijn rekening miste toen werd mij alleen verteld dat mijn verzekering was stopgezet en dat hij niet meer kon worden geactiveerd. En dat ik mijn afschrijvingen kon terugkijken op mijn rekening afschrift. Daarmee was de boodschap beëindigd. Een week later krijg ik een aanmaning van bijna 73 euro op een betaling van 12,25. Ik ga ze al een brief terug sturen Maar op hun website zijn ze heel onduidelijk. Je krijgt bij het afsluiten van een verzekering alleen een mail met een policy. Ze zijn meer gericht op het werven van klanten dan ze te woord staan.

Als ik gewoon mijn rekening zoals hij was kan betalen inclusief eventuele rente en nooit meer iets met ewp verzekeringen te maken hoef hebben.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Varenvandenende